Ada yang mendakwa phone milik lelaki tersebut hilang dan dijumpai oleh seseorang.. Alangkah terkejut apa yg dijumpai dalam phone tu.


Mana Sedap? I Ke Hubby You?



Mungkin sedekad yang lalu, kisah-kisah sebegini amat jarang untuk didengari sekali. Namun, dengan teknologi yang kita kecapi sekarang ini, pelbagai kisah-kisah pelik semakin banyak kita dengari.Lambakan applikasi komunikasi dan media sosial yang tersedia untuk pengguna-pengguna telefon pintar ada kalanya banyak mendatangkan keburukan daripada kebaikan.

Bukan pertama kali kita dengari cerita suami isteri yang bergaduh akibat orang ketiga yang dikenali melalui laman-laman media sosial ini ataupun menerusi applikasi WeChat dan BeeTalk yang menjadi punca utama perceraian di kalangan pasangan suami isteri.

Baru-baru ini, beberapa keping screenshot yang memaparkan perbualan lucah di antara isteri orang dengan lelaki lain tersebar di sebuah laman media sosial.


Mana lagi best?



Bini orang vs anak dara



Baring-baring aje



Jangan buat bukan-bukan


Nasib baik jauh


Sumber: malaysianrepost
loading...

0 Response to "Ada yang mendakwa phone milik lelaki tersebut hilang dan dijumpai oleh seseorang.. Alangkah terkejut apa yg dijumpai dalam phone tu."

Post a Comment