Ingat Lagi Cerita Lelaki Kahwin Wanita Purdah ? Ni Sambungannya. Lagi SUSPEN !!!



(Bagi yang belum pernah baca kisah viral lelaki kahwin wanita purdah ni boleh baca kat sini : 
Tapi bila aku bukak komen2, rasa gembira aku tu hilang. Banyak komen negatif berbanding positif. Ramai kecam aku sebab aku luahkan benda tu. Dan paling aku sedih, cerita aku tu dah dipadam oleh page ini. Aku tak faham kenapa dipadam, tapi aku rasa kecewa sebab seolah2 org ramai x percaya dengan kisah hidup aku tu.
2
3
4
Sebab dalam kepala otak masyarakat kita fikir, hanya perempuan saje jadi mangsa keganasan. Semua orang ingat lelaki ni kuat. Dah tu suami macam aku ni macam mana? Siapa nak tolong dan siapa nak backup aku?
Aku sedih dengan komen2 tentang diri aku.
Aku tak tokok tambah pun cerita tentang perkahwinan aku ni. Malah, aku buang sikit cerita supaya xnampak sangat jahatnya isteri aku ni. Kalau siapa yg dah kahwin,nanti dah kahwin nanti kau akan faham perasaan suami terhadap isteri dia.
Walaupun dia benci, tapi dlm hati tetap sayang. Dalam kes aku ni, dia buat mcm mana pun kat aku, aku ada rasa sayang kat dia.
Aku nak tulis sambungan kisah yang terjadi lepas aku kena belasah dengan isteri aku kat luar rumah dan kena tumbuk dengan jiran kami sampai orang2 surau tuduh aku pulak yang belasah isteri aku.
Tapi sebab aku tengok banyak komen negatif terhadap cerita aku, aku rasa cukuplah sampai di sini. Aku memang dah cadang dah nak sambung part II sebab nak habiskan kisah hidup aku bersama dia.
Tapi sebab banyak sangat respon negatif, dicampur lagi dengan cerita aku sebelum ni dah dipadam, aku rasa eloklah aku tak sambung lagi. Post ini hanya nak clarify sahaja komen2 yang orang bagi sebelum ni.
Apapun, cukuplah korang tahu bahawa kami masih suami isteri sehingga kini. Kenapa, bagaimana, dan apa terjadi, cukuplah biar aku dan isteri aku sahaja yang tahu. Aku ada sikit tawar hati dengan masyarakat yang tak habis2 respon negatif pada kisah hidup aku. Terima kasih atas kesudian utk like dan share cerita aku. Terima kasih juga kerana sudi bagi pendapat. Dan minta maaf kalau aku menyinggung perasaan orang lain. Wasalam. – Fadhil via IIUM.

1 comment:

  1. aku percaya sgt2 cerita dia.. org kt luar sana xpercaya sbb diorg xpenah alami mimpi ngeri dpt isteri yg pelik2... org lain beruntung dpt isteri bertudung muka mcm nora danish pastu rajin n caring.. diorg xpenah dpt isteri mcm yg ko dapat derr.. sabar derr.. klu leh kita teringin nk jumpa ko.. percayalah aku mmg penah jumpa ustazah bohsia, ustazah pengkid, ustazah pencuri, ustazah suka raba budak lelaki.... ye korg xpenah jumpa kn pompuan pelik sbb tu korg ckp negatif kt dia....!

    ReplyDelete

Powered by Blogger.