Wardina Bagi Respon Yg Sangat ANGKUH Lepas Ustaz Kazim Buat Laporan Polis Terhadapanya



BERITA BERKAITAN:


Susulan dari itu, ini respon wardina:

Honestly, it is a waste of the police's precious time investigating me and Syed Azmi. Yang dedahkan nama Maahad bukan saya atau Syed Azmi tapi Astro Awani dan Polis. Police should spend more time investigating the allegations made to the Mahaad. We did nothing wrong. Polis report oleh ibu yang terbabit pun saya tak share. Kalau ye pun nak buat polis report...patutnya buat satu lagi polis report keatas ibu tersebut membuat "fitnah", not me or SA. This is just not right. Good night Malaysia. Unnecessary. So what? Now we can't share stories of alleged sexual abuse anymore? Ridiculous. No more comments from me. Saya serahkan pada pihak polis.



loading...

1 comment:

  1. Pentingnya strategic communication bila berdepan isu. Dato' Ustaz Mohd Kazim Elias ni sebenarnya tak tahan kata-kata netizen. chill je ustaz. Dulu isu roti jala pun majok sampai nak bersara.
    Dato' Ustaz Mohd Kazim Elias boleh jadi hero dan champion dalam isu pedo yang melibatkan sekolah tahfiz beliau. Cuba gunakan statement berikut:-
    1. "saya amat berduka cita dengan kejadian ini & sebagai pemilik madrasah saya akan memberi kerjasama penuh kepada pihak polis agar mangsa-mangsa mendapat keadilan sewajarnya".
    2. "Jika benar apa yang dilaporkan mangsa, maahad tahfiz darul barakah akan mengambil tindakan tegas dan menyerahkan pencabul itu sendiri kepada pihak berkuasa".
    3. "Mungkin ada mangsa-mangsa lain, saya sarankan mana-mana pelajar yang dicabul agar tampil ke depan dan membuat pendedahan kepada mudir atau pihak polis. perkara sebegini perlu dihentikan. Saya bersedia membantu ibu bapa pelajar atau mangsa-mangsa ini. Ini menjadi pengajaran juga kepada pemilik-pemilik madrasah yang lain di negara kita agar menyelia keselamatan pelajar-pelajar."
    4. "Saya arahkan sekolah saya ditutup 2 minggu bagi membenarkan polis membuat siasatan."
    5. "laporan polis ini dibuat bagi tujuan rekod bahawa kita tidak berkompromi dengan mana-mana pencabulan seksual terhadap kanak-kanak. Saya harap masyarakat berhenti membuat sebarang provokasi sama dari pihak Syed Azmi atau Wardina Safiyyah OfficialPage atau dari pihak Dato' Ustaz Mohd Kazim Elias. Biarkan polis jalankan siasatan."
    6. "saya ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada Syed Azmi & saudari Wardina kerana mendedahkan perkara ini. Tidak ramai seperti mereka yang berjuang tentang isu ini."
    Kan boleh jadi hero! Jangan kuat merajuk sangat please. Dunia netizen ni kejam ok! COPY N PASTE

    ReplyDelete

Powered by Blogger.