Dari elok pilot ni nak buat bini terus putus tunang bila belum apa-apa dah minta macam-macam, anak tolong mak jual nasi lemak je pun

Lelaki bila dah stabil, aset dah banyak, umur pun semakin meningkat bila dia single dia taknak dah bercinta. Nak terus cari calon buat isteri je. Tapi bila dah jumpa yang berkenan di hati banyak pulak cekadaknya ye tak? Macam lelaki ni yang kami agak bekerja sebagai pilot. Baca apa jadi kat bawah ni. 
Dari elok pilot ni nak buat bini terus putus tunang bila belum apa-apa dah minta macam-macam, anak tolong mak jual nasi lemak je pun
Dari elok pilot ni nak buat bini terus putus tunang bila belum apa-apa dah minta macam-macam, anak tolong mak jual nasi lemak je pun
Keluarga perempuan ni pula minta macam-macam tapi pakai duit si Amir. Hmm.. 
Pengajaran dia kat sini adalah..


Sumber: IIUM Oleh: Aimi Nordin

ViaEra
loading...

0 Response to "Dari elok pilot ni nak buat bini terus putus tunang bila belum apa-apa dah minta macam-macam, anak tolong mak jual nasi lemak je pun"

Post a Comment