Safiey Ilias Buat Pengumuman Mengejutkan, Jadi Pondan Semula


Usahawan produk Perlaking, Safiey Ilias membuat satu pengumuman yang amat mengejutkan pada hari ini.

Safiey Ilias telah mengesahkan bahawa dirinya kini telah kembali menjadi 'mak nyah' atau pondan semula.

Pengumuman ini dibuat di laman sosial Instagram miliknya yang telahpun ditukar semula kepada nama pondannya "Sofea Ilias".

Safiey akui gagal dalam usahanya untuk menjadi seorang lelaki yang baik dan kembali ke pangkal jalan.

Usawahan berstatus jutawan ini juga akui penat dengan kata-kata cemuhan dari orang ramai walaupun dia telah bertaubat dahulu.


Safiey juga akui telah mengecewakan orang ramai dengan keuputusan drastiknya ini.

Ini komen Safiey Ilias:

Hi..Im coming back..Sorry kepada semua terutama yang sokong saya . Sori sgt2 kecewakan anda semua . 

Saya terlampau penat dah menjadi baik tapi org tetap kata mcm2 . Saya pun dh mesej family dan menyatakan keputusan saya nk jadi pondan semula . Mereka sedih . Uolls semua pun mesti sedih kan . 

Maafkan saya tapi kali ini saya tewas

I love my family . Tlg jgn libatkan family saya dalam keputusan saya ni . Mereka tak ada apa2 kaitan . Ini keputusan saya . Sori tp saya tak nak ulas apa2 dah..


Ini gambar yang dimuatnaik oleh Safiey:




No comments

Powered by Blogger.