Ustad Rogol Anak Murid Dalam Masjid

Uastad Zainal Abidin baju putih ketika di tahan


Ustad Rogol Anak Murid Dalam Masjid|Seorang guru mengaji Al-Quran Zainal Abidin terpaksa di tahan ketika hendak Melarikan diri bersama isterinya yang mendukung seorang bayi yang masih berusia 5 bulan.

Di maklumkan oleh kepolisian Muara badak kalimantan ,Zainal Abidin ditahan berkait kes pencabulan kepada anak muridnya yang berumur 11 tahun,lebih mengejutkan pencabulanitu dilakukan di dalam masjid.

Dalam kejadian yang berlaku pada 7 september lalu,zainal meminta mangsa untuk tetap tinggal di dalam masjid selepas selesai belajar membaca Al-Quran bersama anak murid lainnya dengan alasan menyuruh mangsa membaca semula karena mangsa masih belum terlalu lancar membaca Al-Quran.

Mangsa pun tanpa rasa curiga mengikuti arahanan gurunya,rupanya itu hanya satu alasan,mangsa kemudian di bawa ke salah satu ruangan bilik masjid dan merogol mangsa.

Selepas kejadian mangsa kemudian tidak mahu belajar mengaji lagi,dan mahu pindah,ibu mangsa yang pelik dengan perlakuan mangsa tidak mahu pergi  belajar mengaji cuba mengugut hingga akhirnya mangsa bercerita bahwa dia sebenarnya di cabul oleh Ustad zainal yang merupakan abang iparnya sendiri.

Sebelumnya mangsa bercerita bahwa tiga bulan lalu zainal juga pernah cuba merogolnya ketika tidur,bagaimanapun atas perlakuannya ,ustad zainal di jerat dengan hukuman penjara selama 15 tahun jika di sabit kesalahan.

Sumber: eberita
loading...

0 Response to "Ustad Rogol Anak Murid Dalam Masjid"

Post a Comment