Ingat Isteri SERANG Suami Kahwin Baru.. Inilah Kejadian SADIS TERKINI Yang Menimpanya !!!

Ingat Isteri SERANG Suami Kahwin Baru.. Inilah Kejadian SADIS TERKINI Yang Menimpanya !!! | Masih ingat lagi dengan video seorang isteri yang dikatakan menyerang suaminya ketika sedang bersanding dengan wanita lain. Sedih untuk kami katakan bahawa wanita tersebut telahpun diceraikan oleh suaminya dengan talak 3 semalam.

1

Ikuti luahan perasaan si isteri selepas diceraikan. Namun, si isteri redha dengan kejadian yang menimpanya, Diharap pembaca mengambil iktibar dengan kejadian menyedihkan ini.
Kerana Seorang Perempuan PERAMPAS
2

Hari Ini baru kita BERCERAI. Cinta Dikhianati Hanya kerana Seorang Perempuan PERAMPAS. .
Tak ada apa yg benar seperti yg dihebah kan kita dah becerai pada bulan 9/2015. Waktu tu kita masih bahagia pergi honeymoon, pergi camping dengan kwn2 sungguh kejam hebah kan fitnah dah bercerai TALAK 3. .

Dan dihebah kan pada semua org kita dah BERCERAI. . Ini baru bukti yg kita dah sah bercerai. Seperti Yang di mahu kan hari ni sah kita bercerai. . Ini yang saya nanti2 kan selama ni. Tak kisah sama ada talak 1 talak 2 atau talak 3 asal kan dilepas kan. .

Untuk mengahwini PEREMPUAN LAIN snggup sebar FITNAH bgtahu dah becerai TALAK 3 tanpa pengesahan mahkamah.. Tahniah, u win now M*****D B*****L H****M M****R.. Ini baru Mahkamah dunia, disana nt akn ada Mahkamah pengadilan. .

Tak ada setitik pun air mata yg Mengalir di cerai kan Talak 3 malah rasa bersyukur yg teramat sgt2 kerana dijauh kan dari insan yg tak pernah rasa bersyukur. . Allah maha adil, semua ini KIFARAH. .

Hari ni saya bebas dari semua penderitaan.. Alhamdullilah. . Doa saya untuk awk, moga BAHAGIA hingga ke syurga jannah seperti yg awk janji dengan saya dulu untuk bahagia kan saya. . Berbahagia lah kalian semua yg mefitnah saya dan membencikan saya. Terima Kasih. . KREDIT Quyun Zulkifly via OHBULAN.

No comments

Powered by Blogger.