SAYU : JALAN YANG AKU PILIH NI SANGAT SAKIT..LUAHAN SAYU NURUL AIN JURURAWAT HSA SEBELUM KEJADIAN (5GAMBAR)

Johor Bharu : Dua jururawat yang cedera dikenali sebagai Nurul Ain dan Suhaili manakala pelatih fisioterapi yang dikenali sebagai Shafiqah turut cedera.
Dalam pada itu Nurul Ain jururawat yang cedera dalam kebakaran itu pernah meluahkan di laman sosialnya 4 hari sebelum kejadian malang itu yang mencederakan dirinya bersama-sama rakan lain.



Luahan Nurul Ain berbunyi ” JALAN YANG AKU PILIH NI SANGAT SAKIT ” apa yang sebenarnya diluahkan oleh Nurul Ain tidak lah kita pasti.
Sehingga kan teman lelaki nya juga ada mengajukan soalan ” RASA MENYESAL KE DENGAN JALAN YANG SEDIA ADA SEKARANG INI ?.
Amat sedih apa yang berlaku ini dugaan untuk Nurul Ain ada juga Teman lelaki nya merancang untuk bertunang dengan nya, semoga dia cepat sembuh dan dapat buat apa yang dirancang mereka.
Keadaan terkini Nurul Ain tidak didedahkan terperinci sama-sama kita doa semoga dia cepat sembuh dan seluruh keluarga dan teman lelaki nya tabah.
Dalam kejadian pagi semalam enam pesakit yang dirawat di wad Unit Rawatan Rapi (ICU) Hospital Sultanah Aminah (HSA) di sini mati rentung atas katil masing-masing apabila wad yang terletak di tingkat dua bangunan hospital itu terbakar semalam.-BS

loading...

0 Response to "SAYU : JALAN YANG AKU PILIH NI SANGAT SAKIT..LUAHAN SAYU NURUL AIN JURURAWAT HSA SEBELUM KEJADIAN (5GAMBAR)"

Post a Comment