Yusnidah Dedah Seorang Lagi Songlap Duit Sumbangan Dan Perjelas Isu Mira & Qila Ponteng Sekolah



Pada penderma cuba tanya pada Hamlizar Husainc, kemana duit tu dibelanjakan? kata Yusnidah Husain, 48, ibu saudara dua kanak-kanak mangsa kemalangan duke,yang mendedahkan seorang lagi bapa saudara kanak kanak itu songlap duit sumbangan ramai.

Dimaklumkan sebelumnya Hakim Syarie Nassir Abdul Aziz menolak permohonan Hamlizar Husain, 44, dan Muhammad Faizznur Asyraf Husain, 26, selepas mengekalkan perintah yang dikeluarkan oleh mahkamah tersebut pada Mei lalu untuk membekukan sementara akaun mereka.
“Inilah Hamlizar Husain yang juga menyimpan sebahagian Wang sumbangan anak anak Yatim piatu Amira & Aqila.Isteri nya adalah penasihat utama Dalam semua tindakan suaminya,Cuba bongkar kisah hidup Mereka.

Akaun dia sepatutnya ada RM110,000 yang hanya tinggal selepas kena beku RM15K+ penderma tanya dia kemana duit tu dibelanja?” kataYusnidah




Bagaimana pun muhammad Hariz anak lelaki kepada Yusnidah,ibunya melakukan semua ini untuk menegakkan keadilan kepada anak anak itu walau sekalipun ibu bapa kedua beradik yatim tersebut memiliki harta peninggalan yang cukup.

“Ini bukan masalah duit,ini masalah sumbangan orang ramai yang tidak sampai sepenuhnya kepada yang seharusnya,katanya.

Sementara mengulas tentang tuduhan Mira dan Qila selalu ponteng sekolah dibawah jagaan ibunya karena tidak ada yang tegas di rumah,Harizz berkata tuduhan itu adalah fitnah dari seseorang individu ( isteri yang mengguna duit sumbangan) dimana sebelum ini individu tersebut juga pernah memporak perandakan pertalian saudara maranya.
Sumber: theviralmalaya
loading...

0 Response to "Yusnidah Dedah Seorang Lagi Songlap Duit Sumbangan Dan Perjelas Isu Mira & Qila Ponteng Sekolah"

Post a Comment