“Nafsu Abang Susah Adik Nak Jangka,” Kata Liana Rosli

TIDAK serik dikecam netizen selepas beraksi lucah dalam video pemasaran produknya, anak pelakon veteran, Normah Damanhuri sekali lagi mencetuskan kontroversi di laman sosial.

Screen-Shot-2016-11-11-at-5.02.38-PM.jpg (800×448)

Jika sebelum ini, anak keempat Normah dilihat sengaja menayangkan sebahagian payudara selain beraksi ghairah, kali ini dengan aksi yang sama tetapi di dalam hutan pula.
Liana Rosli memuat naik video di laman Instagram dengan beraksi ghairah di kawasan hutan sambil ‘bergolek’ dengan produk jamunya.
Dengan kapsyen ‘nafsu abang susah adik nak jangka’, Liana yang menggelarkan dirinya sebagai Kak KM tanpa segan silu berpakaian menghairahkan ‘bergolek’ di atas tanah yang berlatarbelakang kawasan hutan dan air terjun itu.
Perkongsian Kak KM itu mendapat kecaman netizen yang menganggap tingkah lakunya memalukan kaum wanita dan kaedah menjual produk itu terlalu ‘murah’.
“Rasanya hanya cebisan kecil kaum hawa begini, yang biasa saya jumpa baik baik belaka. Bertaubatlah wahai saudara seagamaku yang begini. Keindahan dan nikmat dunia itu hanya sementara. Lubang kubur itu lagi ketat nanti. Masha Allah,” tulis Nicholas Antonio.
Tidak kurang juga, netizen yang menggambarkan Liana sebagai ‘miang’ dan mahu menjual diri, bukannya produk kesihatan.
“Kesian, sedih, gelak pun ada, jual produk macam jual diri, miang semacam. Kenapa tak tunjuk yang mana ketat?” tulis Hairuddin Xamara.
Ada netizen yang ‘takut’ untuk membeli produk Liana kerana bimbang berkelakuan seperti orang tidak siuman.
Perkongsian Liana itu ditonton lebih 89 ribu netizen yang rata-ratanya mengkritik startegi pemasarannya kerana sanggup menjatuhkan maruahnya sebagai seorang wanita. – MYNEWSHUB
loading...

0 Response to "“Nafsu Abang Susah Adik Nak Jangka,” Kata Liana Rosli"

Post a Comment