(AMBIL PERHATIAN!!) 3 TANDA-TANDA ORANG SUKA MENONTON VIDEO LUCAH.


Sebuah penyelidikan membuktikan bahawa video lucah boleh membuat lelaki dan wanita akan menjadi lemah di ranjang, selain dari mengarah kepada perbuatan jenazah seperti merogol.

Banyak doktor pakar mengingatkan kita tentang bahaya menonton video lucah, baik bahaya pada kesihatan mahupun mental.

Akan tetapi laman web video lucah semakin hari semakin banyak, itu maknanya peminat video lucah bertambah banyak setiap hari.

Untuk berkawan, terutama memilih suami, perkara ini sangat penting, untuk itu ketahui tanda-tanda orang yang sudah terlalu banyak menonton video lucah.


Kurang perhubungan dalam keluarga

Tanda pertama jika seorang itu gemar menonton video lucah,dia akan lebih suka menyendirikan diri, baik dalam rumah atau pun di tempat kerja.

Jika berada di tempat ramai atau lepak, dia akan merasa tidak selesa dan ingin bersendirian dan menikmati filem lucah, biasanya tanda ini kepada individu yang belum berkahwin.


Sukar menjalin cinta dengan orang lain

Kebanyakan lelaki dan wanita yang tidak ada keinginan untuk bercinta atau mencari kekasih adalah penagih video lucah sebab mereka hanya akan tertarik dengan artis video lucah.

Ini adalah tindakan pemenuhan nafsu peribadi yang dapat membuat seseorang sulit menerima dan memberi cinta yang sebenarnya pada orang lain.

Pekara ini juga akan membuat mereka selalu memikirkan sesuatu hal yang tidak masuk akal, seperti melihat, dan memikirkan lawan sejenis penuh dengan seks.

Pada yang sudah menikah, akan mencetuskan ketidak puasan seks dan akan lebih mengarah kepada perhubungan seperti kecurangan dengan wanita atau lelaki lain.

Mereka suami atau isteri yang ketagih menonton video lucah tidak akan merasa cukup dengan pasangan yang ada, mereka akan mencari orang lain semata-mata untuk merasakan benda baru.


Kurang minat dengan benda lain.

Maksutnya disini seperti kurang minat bersukan, atau lepak bersama rakan-rakan, ini disebabkan otak mereka akan lebih tertarik dengan segala pekara-pekara yang berbau seks, seperti bercakap mengenai seks hal itu akan membuat mereka lebih gembira.

Selain itu tanda terakhir boleh dilihat dari pemakaian atau percakapan yang kurang sopan, seperti terlalu mendedahkan aurat dan tidak malu bercakap hal-hal yang lucah di depan ramai.


Sumber: nasihatustazblognet


No comments

Powered by Blogger.