Allahuakbar!!! Kejadian Menggemparkan Setelah Paderi Ini Cuba Ketepikan Kebesaran Allah



Allahuakbar!!! Kejadian Menggemparkan Setelah Paderi Ini Cuba Ketepikan Kebesaran Allah | Seorang paderi telah menerima satu kejadian yang perit sepanjang hayatnya setelah cubaan melawan kekuasaan Allah dengan membakar senaskah Al-Quran di hadapan ratusan pengikutnya. Walau bagaimanapun tindakan terkutuk paderi itu gagal lalu dengan kekuasaan Allah paderi itu memeluk Islam.


Sikap seorang paderi yang ingin menunjukkan kehebatanya di hadapan ratusan pengikutnya mengajarnya atas kebesaran Allah s.w.t. Menurut beberapa saksi sebelum tindakan paderi itu membakar senaskah Al-Quran, dia telah melemparkan Al-Quran itu jatuh ketanah dan disiram dengan air bensin dengan niat untuk memusnahkan kitab suci umat Islam itu.


Dengan kuasa Allah s.w.t. tiba-tiba kedua tangan paderi Froos tersambar api dan terbakar.Selepas kejadian itu ,paderi tersebut terus memeluk Islam dan di ikuti oleh beberapa paderi yang lain.Mereka juga memutuskan untuk mengundurkan diri daripada organisai Kependetaan Gereja. Kini mereka telah menyebarkan Agama Islam dengan berdakwah di seluruh Nigeria dan juga negara yang terdekat. - Digital Dakwah

No comments

Powered by Blogger.