Suami Kantoi Khalwat,Isteri Baru Tau Jiran Sendiri Adalah Isteri Kedua Suami



Sudah diceraikan Nor 8 hanya hanya mampu menahan rasa cemburu selepas di ceraikan suaminya bulan lalu di pejabat agama.
Ibu dua anak ini akhirnya tak kuasa menahan rasa,cuba meluahkan perasaan di laman media sosial untuk meminta pandangan ramai.

Katanya pada awal 2016 lalu dia dan suami pindah kerumah itu,berkebetulan di sebelah rumahnya tinggal seorang wanita kira kira berusia dalam lingkungan 30 tahun.

Pada awalnya suami nor tidak menunjukakan apa apa reaksi mengenai wanita tersebut,namun selepas beberapa bulan,nor melihat wanita berkenan terlalu ramah dengan suaminya.

Hingga beberapa kali bertengkar dengan suaminya akibat rasa cemburu,namun pada penghujung tahun lalu,suaminya ditangkap khalwat dengan wanita tersebut di sebuah hotel sekitar kuala lumpur.

“Dari kejadian itulah saya tahu bahwa suami sudah menikah dengan jiran saya sendiri sejak setahun lalu,sekarang baru saya tahu kenapa suami beria ria sangat nak pindah rumah”katanya pada pemberita.

Menurut Nor dia tidak mudah menerima orang ketiga kedalam hidupnya,katanya dia tak mampu berbagi suami dengan orang lain hingga ia menggugat cerai di pengadilan agama.

Bagaimanapun Nor meluahkan rasa kecewa kerana ketidak jujuran suami terhadapnya meskipun pernikahan mereka adalah pernikahan yang di jodohkan orang tua,tapi dia sayang dan mencintai suaminya.

Lebih memilukan apabila diketahui wanita yang merampas suaminya itu adalah kekasih lama suaminya.

“Ya dia adalah kekasih lama suami saya,saya dapat tahu dari ibu martua” katanya

No comments

Powered by Blogger.