Tak Jadi kahwin,wanita Berang Potong kemaluan kekasih

Tak Jadi kahwin,wanita Berang Potong kemaluan kekasih|Jangan mempermainkan cinta seorang perempuan, meski kerap dianggap makhluk lemah, kemarahan seorang perempuan yang dikhianati cintanya bisa sangat dahsyat.

Inilah inti kejadian yang baru berlaku di India pada 25.01.2017 lalu, ketika cinta seorang perempuan  dikhianati kekasihnya.
Semua berawal dari kisah cinta dua sejoli di kota Naugawan Darshan Singh, India. Kedua insan ini sudah menjalin hubungan cinta sekitar empat tahun tetapi cinta mereka terhalang.
Akibat masalah kasta, orangtua kekasihnya sudah menjodohkan dia dengan seorang gadis satu desa dengan kasta yang sama.Mahu tak mahu,lelaki itu memberitahukan hal itu kepada kekasihnya.
Suatu hari, gadis berusia 20-an itu, membujuk  kekasihnya untuk datang ke kediamannya dengan janji akan diajak berhubungan intim.
Dengan janji semacam itu, mangsa langsung datang. Dia tak tahu, kekasihnya sudah menyimpan rencana agar kekasihnya itu tak bisa berhubungan seks dengan perempuan lain.
Setelah mangsa tiba, gadis itu kemudian menutup kedua mata mangsa yang hanya diam karena mengira itu adalah bagian dari hubungan intim yang dijanjikan.
Namun, setelah kedua matanya ditutup, pemuda itu menjadi sangat terkejut kerana merasakan sakit di bagian kemaluannya.
Ternyata si gadis memotong kemaluan kekasihnya dengan menggunakan sebilah sabit. Setelah kemaluan mangsa terpotong, mangsa lari ke jalanan.
Lebih mengejutkan,mangsa  menutupi perbuatan kekasihnya itu dan mengaku dia tak sengaja memotong kemaluannya sendiri. Kedua orangtua pemuda itu kemudian melarikannya ke hospital terdekat.
“Kepada doktor dia mengatakan memotong sendiri kemaluannya secara tidak sengaja,” ujar seorang polis
Namun, pengakuan itu tak serta merta dipercayai. Polis tetap menjalankan siasatan  terkait insiden tersebut.
Tak sampai 24 jam, polis telah menahan gadis tersebut dan mengaku atas perbuatannya.Di kediaman gadis itu polis juga menyita sabit yang digunakan  beserta potongan kemaluan mangsa yang tercicir.
Kejadian semacam ini, meski mengejutkan, bukan yang pertama di India.
Februari lalu, seorang perempuan India memotong kemaluan saudara iparnya dan membawa potongannya ke balai polis, kerana  saudara iparnya berulang kali hendak memperkosanya.

No comments

Powered by Blogger.