Wanita Tak Berhati Perut... Sangat KEJAM !!!


Wanita Tak Berhati Perut|Dua orang gadis pelajar asal rusia telah menjadi perbincangan hangat media sosial karena memiliki hobi pelik yaitu membunuh haiwan seperti anak anjing dan kucing dengan sangat kejam.
Alina Orlova dan Aliona Savchenko (juga dikenali sebagai Kristina Konoplya di media sosial). Nampaknya kedua-dua pelajar kolej dari Khabarovsk, Rusia ini telah mengundang kemarahan ramai.
Dupetik dari federations kekejaman yang dilakukan dua gadis remaja ini tidak wajar,dalam satu gambar yang di viralkan anak anjing hitam yang tidak berdaya dipotong kemaluannya pisau, tangannya di paku ke dinding mulutnya di sumbat dengan kain kemudian organ dalamannya dikeuarkan.

Manakala gambar kedua anak anjing itu telah di belasah dengan tukul matanya di cucuk menggunakan paku dan digantung sebelum di tembak.
Menurut sumber keduanya melakukan penyiksaan ini hanya karena suka suka dan menganggapnya kelakar,pada masa yang sama keduanya akan memuat naik gambar gambar penyiksaan itu di laman media sosial.
Selain itu keduanya akan meminta kepada pengikut facebook bagaimana pembunuhan dan penyiksaan binatang seanjutnya akan di lakukan.
Bagaimanapun kedua gadis berkenan berjaya di tahan oleh pihak polis bandar Rusia Vladivostok ketika menunggu penerbangan dari Khabarovsk ke St Petersburg.
Katanya kedua dua gadis ini telah membunuh beratus ekor anjing dan kucing dengan cara menyiksa mereka terlebih dahulu,orang ramai menyarankan agar kedua gadis remaja gila ini dihukum tanpa ragu ragu,mereka berdua harus bertanggung jawab atas sakit kematian yang kejam.katanya.
Sumber: eberita
loading...

No comments

Powered by Blogger.