Bayi maut tertindih lengan ibu yang meninggal

"Sy jumpa dia 2 hari selepas dia meninggal dlm keadaan hidung dan mulutnya berdarah..bayinya pula meninggal disebabkan tidak dapat bernafas akibat hidung dan rahang kiri tertindih lengan ibunya..sayu lihat kedua-duanya, mereka meninggal dalam keadaan yg tragis.." 



Bayi maut tertindih lengan ibu yang meninggal
Seorang ibu rumah tangga Sorina Amelia meninggal dunia secara tiba tiba ketika tidur.Tak hanya Sorina,bayinya yang masih berusia dua bulan juga turut meninggal kerana tertindih lengan ibunya sendiri yang meninggal secara tiba tiba.keduanya di temukan dalam keadaan bersama.
Siasatan awal mendapati Sorina diduga meninggal 2 hari sebelum ditemukan oleh jirannya ,hidung dan mulutnya mengeluarkan darah,sementara itu bayi meninggal disebabkan tak bisa bernapas ,ketika ditemukan hidungnya terjepit lengan ibunya , rahang dan hidung kanan miring ke kiri, tertindih lengan.
Saksi pertama kali menemukan kedua mayat berkata “sejak dua hari belakang ini ia tidak mendapati kelibat dua beranak itu,kemudian  ia memutuskan untuk mengetuk pintu rumah jirannya itu, karena tidak sedap hati,disebabkan tak kunjung dibuka,saya meminta tolong pada saudara saya untuk membuka pintu secara paksa.katanya.
Menurut suami mangsa yang bekerja di luar kota,berkata ia memang balik sekali dalam dua minggu,beliau juga berkata bahwa isterinya itu memiliki penyakit sesak napas.
Sementara pihak polis tidak menemukan sembarang bukti kekerasan di tubuh mayat,kes di tulis murni sebagai mati mengejut.samarinda kalimantan timur.
loading...

No comments

Powered by Blogger.