Hampir Rasa Mahu Mati, Lelaki Ini Kongsikan Kisah Derita Seorang Gadis Yang Ubah Hidupnya

Setiap musibah yang berlaku pasti ada hikmah disebaliknya. Tanpa kita sedar setiap kesakitan kita lalui bukanlah penghujung kehidupan kita. Malah, kita sepatutnya terus memandang dari sudut positif. Mungkin kita merasakan kehidupan kita paling sakit tanpa kita sedar apa yang dialami oleh orang lain kadang lebih teruk.


Seperti perkongsian kali ini, memang sebak apa dikongsi lelaki ini. Hampir berputus asa untuk hidup akhirnya dia bertemu gadis ni. Pengakhiran kisah yang menghibakan hati kami membaca. Semoga ianya dijadikan pengajaran buat semua.

Pernah mengharapkan ibu-bapa mati kerana tekanan hidupluqman2

Melalui perkongsian Luqman yang mendapat lebih 7K, dia mencerita kisah bagaimana kehidupannya sebelum dan sehingga bertemu gadis ini. Pengakhiran kisah yang sangat menghibakan hati kami.

Antara perbualan bersama wanita ini

conversation1conversation2conversation3
Gadis ini banyak menaikkan semangat Luqman yang hampir berputus asa dengan kehidupan sehinggalah diberitahu oleh gadis ini bahawa dia merupakan pesakit kanser paru paru tahap ketiga. Paling menyedihkan gadis ini juga mengharapkan agar dia dapat disembuhkan dan meneruskan kehidupan dia yang lepas.

Kadang kita cuma fikir tentang betapa sakitnya hidup kita..lukammlukamm1

Tiba tiba suatu hati gadis itu hilang tanpa berita. Luqman menyangka gadis itu mungkin tidak mahu hubungi dia lagi namun sebaliknya berlaku. Luqman mendapat berita dari abang kandung gadis itu bahawa keadaaanya yang semakin teruk dan parah.

Antara perbualan dengan abang gadis itu

bro1
g
Menurut abang kepada gadis itu, keadaanya makin parah dan tidak dapat disembuhkan. Gadis itu turun minta maaf berkali kali kepada keluarga. Dia turut memesan memadam gambar nya tidak elok dan mahu meminjam tudung ibu.

Kehidupan lagi indah dari ini jika kita tahu menghargai

endinh
Sumber : OHBULAN

No comments

Powered by Blogger.