Lelaki ini dibayar untuk memeluk dan memegang bahagian-bahagian pada bahagian wanita

Banyaknya orang yang merasa penat hidup di bandar dilihat sebagai peluang emas oleh lelaki ini.Lelaki ini bernama Kan Seidel.Seperti yang diberitakan sebuah video oleh Elite Daily, lelaki ini sekarang tinggal di Chinatown, New York, Amerika Syarikat.



Pekerjaan lelaki ini banyak membuat orang hairan.Kerana, hampir setiap hari ada wanita yang datang ke apartmennya.Bilik apartmen ini juga sengaja ia tata dengan selesa dengan hadirnya tanaman hijau.Ia juga menyalakan pelembab bilik, minyak aromaterapi, dan ia menawarkan air mineral murni hasil sulingan.

Ia juga menyediakan sebuah katil empuk dan selesa, lengkap dengan katilnya.Setiap wanita yang datang boleh menempah khidmatnya dengan satu sesi per minggu

Kadar perkhidmatan lelaki ini adalah 80 USD per jam melalui laman cuddlist.com.Di dalam bilik itu, Kan dan pelanggannya yang kebanyakan wanita akan berdakapan.

 wanita akan memeluk tubuh Kan erat-erat.Kan juga akan menyentuh beberapa bahagian tubuh si wanita.Namun, apa yang sebenarnya Kan lakukan?Jangan berfikir negatif dulu ..

Ternyata Kan adalah seorang profesional cuddler.Pekerjaan ini adalah menenangkan keadaan, emosi, dan jiwa seseorang melalui pelukan dan sentuhan.Dalam bilik apartmen yang selesa ini, ia akan menawarkan beberapa 'perkhidmatan' utamanya.Kan akan bermula dengan memeluk si wanita sambil tidur, kemudian memicit kaki.

Sentuhan fizikal akan melepaskan sel oxytocin dan endorfin dari tubuh, "jelas Kan.Kan juga akan memicit beberapa titik pada tubuh yang membuat pesakit ini rileks.Ia juga sangat lihai dalam memijit a la Thai massage.Tak hanya memicit, Kan juga akan mendengar segala curahan hati pesakitnya."Banyak dari mereka yang tak pernah dipeluk oleh ibu, oleh ayah, bahkan mereka merasa pasangannya terlalu sejuk pada mereka," tutur Kan."Perhatian adalah satu-satunya perkara yang mereka perlukan, apatah lagi dengan sentuhan, hal itu boleh membuat mereka semangat," sambung Kan.Di akhir sesi, Kan biasanya menghabiskan masa berdakapan sepanjang hari dengan pelanggan sambil ia menyentuh punggung dan melakukan sedikit urutan.

Walau terkesan aneh, tapi nyatanya Kan mendapat bayaran dari setiap pelukan yang ia lakukan pada setiap orang asing yang menjadi pelanggannya.

Video ini sudah diagihkan sebanyak lebih dari 138 ribu kali dan dilihat oleh lebih dari 11 juta kali.Dan video ini juga mendapat serbuan komen.

 "Mulanya aku merendahkan video ini, saya fikir laki-laki ini hanya bermain-main. Tapi, semakin aku tonton, apa yang dikatakan Kan itu benar, dan pelukan boleh jadi sebuah terapi jiwa, Wow!" kata Meghan Newman.

"Saya rasa perlu benar-benar seorang yang istimewa melakukan hal ini, seseorang yang benar-benar dari hati ingin memberi semangat dan menyembuhkan keadaan jiwa seseorang," komen Jenny Tai.

"Saya rasa hal ini sangat aneh, aku berpelukan dengan lelaki asing dan dia bukan siapa-siapa, tak ada ikatan emosi


padanya, aku merasa aneh kerana aku membayar tiap pelukan yang kau berikan," balas Samantha Budy.

Walau masih menjadi pro dan kontra, Kan tetap menjalani profesinya sampai sekarang.

No comments

Powered by Blogger.