Malam itu saya dikerjakan 2 lelaki negro hingga lesu - Isteri mengaku terlanjur 2 negro ketika kursus

Pada awal tahun ini. saya telah dihantar oleh syarikat tempat saya bekerja berkursus keluar negara selama 1 bulan. Inilah kali pertama saya berpisah jauh dan lama dari suami dan anak anak saya,tapi atas dorongan suami dan kerana kerja, saya pun berangkat.



Pada hari ketiga saya di sana, adalah saorang pegawai syarikat tempat saya berkursus itu datang dan berbual mesra dengan saya. Dia ini keturunan negro, tinggi dan besar orangnya. 

Setiap hari dan waktu kalau ada peluang dia akan datang dan berbual dengan saya dan atas kemesraannya dan juga kerana berjauhan agaknya serta minat saya pada orang orang yang tegap saperti yang saya baca dalam cerita cerita, saya pun rapat dengannya.Satu hujung minggu dia ajak saya kerumahnya dan bertemu dengan isterinya.

Satelah makan tengahhari sambil duduk duduk, perbualan berlarutan hingga ke soal seks. Isterinya terus terang tanya saya sama ada saya minat untuk tidur dengan suaminya kerana sabentar lagi kekasihnya akan datang.Saya hanya membisu dan bila kekasihnya datang, dia terus berpelukkan didepan suaminya. Dan tanpa segan silu mereka terus bercium dan menanggalkan pakaian depan saya dan suaminya.

Dipendekkan cerita, rupanya mereka ini memang mengamalkan kehidupan bebas begini. Saya terpukau dengan apa yang saya lihat,lebih hebat dari cerita cerita saya baca atau lihat. 


Tanpa saya sedar, suaminya telah merapati saya dan entah kenapa, saya juga terikut dengan apa saya lihat dan membiarkan saja dia melakukan pada diri saya. Satu persatu pakaian saya ditanggalkannya dan dia juga bertelanjang bulat.

Seluruh tubuh badan saya dijiltnya dan saya terus dibuai keseronokkan dengan menikmati serta melihat perkara yang belum pernah saya ingat akan terjadi. Depan mata saya isterinya dengan orang lain dan saya dengan suaminya.

Waktu itu saya lupa suami dan anak anak saya dan segalanya. Petang itu saya terus dibuai nikmat dan ia berterusan hingga kemalamnya. Saya bermalam dirumah mereka dan hanya balik kehotel penginapan pada tengah hari esoknya dalam keadaan yang betul betul lesu. Sepanjang malam itu kedua dua lelaki dan wanita itu mengajar serta mengerjakan tubuh saya dengan berbagai cara yang tidak pernah saya lakukan atau tahu sabelumnya.


Sumber: terlajakover

No comments

Powered by Blogger.