'Bulan mulia macam nie pon masih ada manusia yg kejam macam nie..'



Bulan mulia macam nie pon masih ada manusia yg kejam macam nie. Buat kami hilang sabaq. Kenapa wujud manusia kejam macam nie?? Dah bapa banyak kucing kami mpa racun?? Jgn kata kucing, ayam pon mpa racun. Apa dosa depa nie kt mpa?? Kami bela elok dari kecik kami kutip. Mcm nie mpa buat kat makhluk tuhan. Kt dunia mungkin mpa tlepas, akhirat merangkak laa sebab seksa binatang. Takpa laa bobby, pegi laa tenang kt sana. Hidup kt dunia pon tak bebas. 😭😭 tadak dah kucing yg slalu korek2 bawah pintu bilik aku nak masuk tdoq, tada dah manja2 gigit2 tgn kaki aku mntak makan. Aku punya la risau teringatkan dia sbb nk kna tggal dia bila aku dh kawen nnt, tp dia tinggal aku dulu bye bobby







 


Bobby dalam kenangan 😢 Mungkin org akan cakap kucing ja 
pon yg mati nk sedih2 sgt knp Ya mmg kucing ja yg mati kalau hg 
tak besa bela kucing tak penah belai2 manja gn 
kucing bek hg ke tepi dok diam2 kt ctu



Bobby sbelah kanan, yg kiri tu mimi. Tada dh la yg nak 
kawan gn mimi huhu dok risau kena kt mimi pulakk


Sumber fb: Nur Jehan

No comments

Powered by Blogger.